حمل بار به سوریه

پی‌اس‌پی اکسپرس » حمل و نقل بین‌المللی » حمل بار به سوریه 

حمل بار به سوریه

حمل بار به سوریه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی می‌باشد. برای ارسال کالا یا صادرات به سوریه یکی از مهم‌ترین مراحل که تأثیر ویژه‌ای بر هزینه‌های حمل و نقل و سرعت و کیفیت ارسال بار دارد، انتخاب روش حمل و نقل مناسب است.

برای حمل و نقل به سوریه روش‌های گوناگونی وجود دارد، حمل بار هوایی از بهترین، سریع‌ترین و مطمئن‌ترین روش‌هایی است که برای حمل بار از ایران به سوریه می‌توان از آن استفاده کرد.

پست بین المللی پی اس پی اکسپرس یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه حمل هوایی به سوریه است. این شرکت جهت سرعت و سهولت هر چه بیشتر پروسه ارسال کالا از ایران به سوریه دفتر خود را در سوریه دایر نموده است و مراحل حمل بار را برای مشتریان ساده‌تر، مطمئن‌تر و سریع‌تر می‌نماید. تعیین هزینه حمل بار سوریه پیش از ثبت سفارش، ارسال سریع، پشتیبانی تخصصی، سرویس پس کرایه و غیره برخی از مزایای حمل بار در پی اس پی اکسپرس می‌باشد.

حمل بار به سوریه

آشنایی با کشور سوریه

برای حمل بار به سوریه بهتر است ابتدا با این کشور و وضعیت اقتصادی آن آشنا بود. آمار‌های جهانی در سال ۲۰۲۰ نشان می‌دهند که این کشور در سطح جهانی از نظر اقتصادی رتبه ۱۶۰ را داشته و رتبه‌های ۱۳۷ و ۱۶۰ را در واردات و صادرات به خود اختصاص داده است. کشور سوریه در سال ۲۰۲۱ رونق اقتصادی قابل توجهی در مقایسه با سال‌های گذشته داشته است.

پس از جنگ، کشور سوریه مورد آسیب‌های بسیاری قرار گرفت و بسیاری از زیرساخت‌های آن نابود شد، ناتوانی این کشور در تأمین کالا‌های اساسی، سوریه را به یکی از بهترین و پرسودترین کشور‌ها برای صادرات تبدیل کرده است. از همین رو همه ساله کالا‌های بسیاری از ایران به این کشور صادر می‌گردد.

روش های حمل بار از سوریه

روش های حمل بار به سوریه از ایران

انتخاب روشی مناسب برای صادرات و ارسال کالا از ایران به سوریه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صادرکنندگان و افراد می‌باشد. چرا که با توجه به شرایط حاکم بر سوریه، انتخاب روشی مطمئن برای حمل بار به سوریه، از نظر مدت زمان حمل بار، سلامت کالا و رقابت در بازار فروش می‌تواند حائز اهمیت باشد.

برای ارسال بار به سوریه، راه‌های مختلفی وجود دارد. در ادامه با این روش‌ها آشنا خواهیم شد و مدت زمان حمل بار به سوریه و هزینه حمل بار به این کشور را در هر یک از این روش‌ها بررسی خواهیم کرد:

۱-حمل هوایی به سوریه

حمل و نقل بین‌ المللی هوایی یکی از سریع‌ترین و مطمئن‌ترین روش‌ها برای ارسال کالا از ایران به سوریه است. در این روش حمل و نقل، کالا‌ها از طریق هواپیما به این کشور ارسال می‌شوند. در شرایطی که سرعت تحویل کالا بسیار مهم است یا مرسوله باارزش بوده و سلامت آن از اهمیت بالایی برخوردار است، حمل هوایی از بهترین روش‌ها می‌باشد.

هزینه حمل هوایی به سوریه در مقایسه با دیگر روش‌های حمل و نقل کمی بیشتر است البته این موضوع با حجم و وزن مرسوله ارسالی مرتبط می‌باشد. اما سرعت انتقال کالا در این روش در مقایسه با دیگر روش‌ها قابل مقایسه نمی‌باشد و می‌توان گفت مدت زمان حمل بار هوایی از روش زمینی و دریایی به مراتب کمتر می‌باشد.

در مجموع می‌توان گفت سرویس حمل هوایی به سوریه در شرایطی که سرعت و سلامت مرسوله مورد توجه است، بسیار مناسب می‌باشد.

شرکت پی اس پی با دارا بودن دفتر فعال در سوریه، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان در زمینه حمل بار هوایی از ایران به سوریه است. مشتریان عزیز می‌توانند با آسودگی خیال ارسال کالا به سوریه به صورت هوایی را به شرکت پی اس پی بسپارند.

برای مشاوره رایگان، تنها کافیست با کارشناسان پی اس پی تماس گرفته یا وارد سایت و اپلیکیشن پست بین‌المللی پی اس پی شوید.

مشاوره رایگان حمل بار به سوریه

2-حمل بار زمینی به سوریه

حمل و نقل زمینی و جاده‌ای یکی از دیگر روش‌های رایج برای حمل و نقل به سوریه می‌باشد. در این روش حمل و نقل کالا‌ها از طریق کامیون به سوریه ارسال می‌شوند. ارسال کالا به صورت زمینی در مقایسه با روش هوایی مدت زمان بیشتری طول می‌کشد. بنابراین در شرایطی که سرعت تحویل کالا مهم است این روش توصیه نمی‌شود. اما هزینه حمل بار به سوریه در این روش در مقایسه با حمل هوایی مقرون به صرفه‌تر می‌باشد.

۳-حمل بار دریایی به سوریه

یکی از دیگر روش‌ها برای ارسال کالا به سوریه روش دریایی است. در این روش برای حمل و نقل کالا‌ها از کشتی استفاده می‌شود. در روش دریایی مانند روش زمینی مدت زمان حمل بار در مقایسه با روش هوایی طولانی‌تر بوده، اما در مقابل هزینه حمل و نقل دریایی به نسبت حمل هوایی کمتر می‌باشد. 

هزینه حمل بار به سوریه

هزینه حمل بار به سوریه

هزینه حمل بار از ایران به سوریه از دیگر دغدغه‌های مهمی است که صادرکنندگان هنگام ارسال کالا به سوریه با آن روبه رو می‌شوند. این هزینه تأثیر ویژه‌ای بر هزینه صادرات و قیمت نهایی کالا دارد. بهتر است برای مدیریت هزینه‌های صادرات، این هزینه را پیش از ارسال کالا محاسبه کرد.

به طور کلی هزینه حمل بار به سوریه به فاکتور‌های گوناگونی وابسته است. وزن جرمی مرسوله، حجم آن، نوع کالا، روش حمل و غیره از مهم‌ترین فاکتور‌های تأثیرگذاری بر این هزینه می‌باشد.

در پی اس پی اکسپرس هزینه نهایی حمل بار به سوریه پیش از ثبت سفارش محاسبه و به مشتریان اعلام می‌شود. برای استعلام هزینه حمل و نقل به سوریه همین کالا در سایت یا اپلیکیشن پی اس پی اطلاعات مورد نیاز مرسوله را وارد نمایید.

ثبت سفارش حمل هوایی به سوریه

حمل خرده بار به سوریه

در صورتی که کالا ابعاد یا تعداد کمی داشته باشد، همراه با کالای دیگر مشتریان ارسال خواهد شد، به این شیوه ارسال، حمل خرده بار گفته می‌شود.

در بسیاری از مواقع صادرکنندگان قصد ارسال نمونه بار به سوریه را دارند یا حجم و تعداد مرسوله ارسالی آن‌ها کم است، در این صورت برای ارسال مرسوله بایستی از حمل خرده بار استفاد شود.

حمل خرده بار به سوریه یکی از دیگر خدماتی است که در پی اس پی اکسپرس ارائه می‌شود. صادرکنندگان و کلیه مشتریان گرامی در صورتی که قصد ارسال نمونه کالا به سوریه را دارند می‌توانند با خیالی آسوده از خدمات حمل خرده بار به سوریه پی اس پی اکسپرس استفاده نمایند.

حتما بخوانید: اصطلاحات حمل و نقل بین المللی

حمل کالای خطرناک به سوریه

کالای خطرناک در حمل بار هوایی به کالایی گفته می‌شود که امنیت پرواز را به خطر بیاندازد. به طور کلی کالا‌های خطرناک به نه دسته مواد منفجره، باروت، ترکیبات نیتراتی، ترکیبات نیتروژنی، ترکیبات کلرور‌ها، سوزاننده‌ها، مهمات، مواد آتش‌زا، مواد منفجره رادیولوژیکی و پودر فلزات تقسیم می‌شوند.

حمل کالا‌های خطرناک بر اساس شرایط و ضوابطی خاص صورت می‌گیرد. علاوه بر این بسته‌بندی کالا‌های خطرناک بایستی با کیفیت بالاتری انجام گیرد.

در صورتی که قصد حمل کالای خطرناک به سوریه را دارید، همین کالا با کارشناسان ما در پی اس پی اکسپرس تماس بگیرید و از شرایط و ضوابط حمل این گروه از کالا‌ها مطلع شوید.

سؤالات متداول حمل بار به سوریه

آیا به تمام شهر‌های سوریه حمل بار انجام می‌شود؟

بله، ارسال بار از ایران به تمامی شهر‌های سوریه در پست بین‌المللی پی اس پی اکسپرس امکان‌پذیر است.

برای حمل بار هوایی به سوریه چه مدارکی لازم است؟

ارسال تصویر کالا، تصویر پکینگ لیست و تصویر پیش فاکتور از جمله مدارک لازم برای حمل بار به سوریه است.

چگونه می‌توانیم بسته ارسالی به سوریه را رهگیری نماییم؟

شما می‌توانید از طریق کد ۹ رقمی Track Number و به صورت لحظه به لحظه نسبت به رهگیری مرسوله پست بین‌المللی اقدام کنید.

آیا از تمام شهر‌های ایران امکان ارسال بار هوایی به سوریه وجود دارد؟

بله، ارسال بسته پستی از تمامی شهر‌های ایران به سوریه در پی اس پی امکان‌پذیر است.

مزایای حمل بار هوایی به سوریه با پی اس پی اکسپرس

پی اس پی اکسپرس یکی از سریع‌ترین و مطمئن‌ترین شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی در ایران است که با داشتن نمایندگی در کشور‌های چین، ترکیه، امارات و سوریه، خدمات حمل بار هوایی به اقصی نقاط دنیا را به کلیه صادرکنندگان، واردکنندگان، شرکت‌های تولیدی، بازرگانی، صنعتی، دولتی، سازمانی، دانش بنیان و غیره ارائه می‌دهد.

سرعت بالا ارسال مرسولات پستی، کیفیت ارائه خدمات، بهره‌مندی از نیرو‌های متخصص، داشتن دفاتر فعال در کشور سوریه و غیره این شرکت را به یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات حمل بار به سوریه تبدیل کرده است.

در پی اس پی اکسپرس علاوه بر خدمات حمل بار، مجموعه‌ای از دیگر خدمات در زمینه واردات و صادرات از قبیل واردات از دبی، واردات از ترکیه، واردات از چین و غیره همچنین ترخیص کالا از گمرک، انبارداری، بسته‌بندی و حواله‌های ارزی ارائه می‌شود.

استفاده از خدمات پی اس پی اکسپرس مزایای بسیاری برای مشتریان به همراه دارد، برخی از این مزایا عبارتند از:
-تحویل سریع
-پیگیری لحظه‌ای مرسوله‌های پستی
-پشتیبان اختصاصی
-اعلام هزینه تمام شده پیش از ثبت سفارش
-ارسال رایگان به سراسر ایران
-سرویس پس کرایه

چگونه سفارش حمل بار به سوریه را در پی اس پی ثبت کنیم؟

ثبت سفارش حمل بار از ایران به سوریه در پی اس پی بسیار آسان بوده و از طریق روش‌های گوناگونی امکان‌پذیر است.
در صورتی که قصد دارید کالایی را از ایران به سوریه ارسال کنید تنها کافیست از طریق یکی از روش‌های زیر سفارش خود را در پی اس پی اکسپرس ثبت نمایید.
۱- اپلیکیشن پست بین‌المللیPSP
۲- وب سایت
۳- تماس تلفنی با شماره ۴۲۲۸۱ـ۰۲۱
۴- تماس تلفنی با واتساپ به شماره ۰۹۱۰۸۱۶۸۷۶۹

Rate this page

نظر
شما
چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید