حمل و نقل بین المللی هوایی

پی‌اس‌پی اکسپرس » حمل و نقل بین‌المللی » حمل و نقل هوایی بین المللی

حمل و نقل هوایی بین المللی

امروزه برای طی‌کردن مسافت‌های زیاد در کمترین زمان ممکن از هواپیماها استفاده می‌شود. فرقی هم نمی‌کند که آدم‌ها بخواهند جابه‌جا شوند و یا کالای تجاری و غیرتجاری به سایر کشورها ارسال گردد. درهرصورت امنیت و سرعت در این روش حمل‌ و نقلی دو مؤلفه اصلی و مهم است و بسیاری از مردم و تجار برای ارسال محموله‌های پستی خود از روش حمل هوایی استفاده می‌کنند.

حال پست اکسپرس به‌عنوان یکی از بهترین شرکت‌های حمل‌ ونقل بین‌ المللی هوایی در کشور، با اخذ مجوزهای لازم و مطابق با قوانین حمل و نقل بین المللی هوایی، خدمات حمل هوایی بار از چین، امارات، ترکیه، سوریه و دیگر کشورهای دنیا را به کلیه واردکنندگان، صادرکنندگان، تجار و کلیه افراد در بخش‌های تولیدی، صنعتی، سازمانی و غیره ارائه می‌دهد. همچنین، خدمات حمل بار هوایی بین‌المللی در پی اس پی به‌صورت door to door ارائه می‌شود.

پس درصورتی‌که قصد پست بین‌المللی و حمل بار هوایی خارجی را دارید یا می‌خواهید از دیگر کشورها به ایران بسته‌ای را ارسال کنید، تنها کافی است سفارش خود را در پی اس پی ثبت کنید یا با شماره ۴۲۲۸۱ ـ ۰۲۱ تماس بگیرید، تا با حداکثر سرعت و مناسب‌ترین قیمت بار شما ارسال شود.

حمل و نقل هوایی

حمل و نقل بین المللی هوایی چیست؟

امروزه یکی از بهینه‌ترین و سریع‌ترین روش‌های حمل بین المللی کالا، حمل و نقل هوایی است. حمل بار هوایی خارجی مزایایی نظیر تسریع حمل کالا، به‌صرفه بودن هزینه حمل و امنیت بیشتر را به همراه می‌آورد. همین موضوع باعث شده تا بازرگانان از حمل و نقل هوایی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های ارسال بار، به سراسر جهان استفاده نمایند.

در این روش حمل بار از طریق هواپیما از کشور مبدأ به کشور مقصد ارسال می‌شود. درصورتی‌که قصد ارسال هوایی بار را دارید و سلامت و امنیت کالا برای شما حائز اهمیت است، حمل و نقل هوایی نسبت به حمل زمینی و حمل دریایی از بهترین روش‌ها برای ارسال بار به‌تمامی کشورها است.

مجموعه پی اس پی برای ارسال بار به خارج از کشور با معتبرترین خطوط هوایی بین المللی همکاری داشته و همین موضوع باعث شده تا این مجموعه روزانه بسته‌های پستی بسیاری را به سراسر دنیا ارسال و دریافت کند.

انواع روش‌های حمل و نقل بین المللی هوایی

برای حمل بار به‌صورت هوایی روش‌های گوناگونی وجود دارد. فاکتورهایی نظیر حجم، وزن، نوع و ارزش کالا عواملی هستند که شیوه حمل هوایی را مشخص می‌کنند.

حمل هوایی اکسپرس، حمل فریت بار و حمل کارگو از روش‌های رایج در زمینه حمل و نقل هوایی بین المللی است.

حمل هوایی اکسپرس چیست؟

پست بین المللی از بهترین، مؤثرترین و سریع‌ترین روش‌های حمل بار هوایی خارجی است. در این روش بسته پستی در مدت‌زمان کوتاهی به اقصی‌نقاط جهان ارسال می‌شود. همچنین مرسولات توسط شرکت پست از محل فرستنده دریافت و در محل گیرنده تحویل داده می‌شود. درصورتی‌که می‌خواهید بسته پستی هر چه سریع‌تر به دست شما برسد یا محصول ارزشمندی دارید با خیالی آسوده مرسولات خود را به پست بین المللی اکسپرس تحویل دهید.

شرکت پی اس پی یکی از برترین شرکت‌های حمل و نقل بین المللی در ایران است که خدمات پست سریع بین المللی را به‌صورت پست درب به درب در کوتاه‌ترین زمان با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می‌دهد.

فریت بار هوایی چیست؟

فریت بار در صنعت حمل و نقل، به معنی حمل و ارسال هوایی، زمینی، دریایی و ریلی بار مسافران است که برگرفته شده از کلمات لاتین فریت Freight و بار Cargo است. افرادی که قصد مهاجرت طولانی‌مدت به کشورهای خارجی دارند و می‌خواهند وسایل خود را نیز با خود حمل کنند، معمولاً از این روش حمل استفاده می‌کنند. فریت بار باهدف شخصی انجام شده و ارسال بار به این روش اهداف تجاری ندارد.

فریت بار هوایی، بهترین روش حمل بار است چرا که محدودیت‌های کمتر و امنیت بیشتری نسبت به روش‌های دیگر دارد. علاوه بر این هزینه فریت بار هوایی باتوجه‌به نوع بار، وزن آن، کشور مقصد، نرخ ارز و غیره تعیین می‌‌شود.

حمل و نقل بین المللی هوایی

کارگو چیست؟

حمل بار کارگو یکی از دیگر روش‌های حمل و نقل بین المللی است که از طریق کشتی یا به‌صورت هوایی انجام می‌شود. کلمه کارگو برای اولین‌بار در زبان انگلیسی و در سال 1650 به کار گرفته شد.

کالاهای ارسال شده به‌صورت کارگو ماهیتی تجاری دارند و معمولاً تاجران از این روش حمل استفاده می‌کنند. البته می‌توان از طریق کارگو علاوه بر حمل و نقل مرسوله، حیوانات را از کشوری به کشور دیگر انتقال داد که به این روش کارگو حیوانات گفته می‌شود.

دررابطه‌با تفاوت فریت بار و کارگو باید گفت، فریت بار با اهداف شخصی انجام می‌شود، اما در روش حمل بار کارگو اهداف تجاری مدنظر است و معمولاً وزن بار بالاتر است.

از حمل و نقل بین المللی هوایی برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

از این شیوه حمل معمولاً برای ارسال کالاهای ارزشمند، نمونه کالا و کالاهایی که وزن به نسبت کمی داشته و زمان رسیدن آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است استفاده می‌شود. درواقع برای حمل انواع کالاها در هواپیما کانتینرهایی مخصوص جاسازی می‌شوند و بار درون آن‌ها قرار می‌گیرد.

درصورتی‌که بار شما حاوی کالاهای ارزشمند یا فاسدشدنی باشد، یا زمان رسیدن بار برایتان اهمیت بالایی داشته باشد و در صورت تأخیر در ارسال بار دچار ضرر و زیان فراوانی شوید، حمل و نقل هوایی برای ارسال بار بین المللی گزینه مناسبی است.

هزینه حمل و نقل بین المللی هوایی چگونه محاسبه می‌شود؟

در محاسبه قیمت حمل بار هوایی خارجی باید وزن حجمی و جرمی مرسوله ارزیابی شود. چرا که ممکن است یک مرسوله وزن جرمی کمی اما حجم زیادی داشته باشد. به همین دلیل وزن و حجم از مهم‌ترین موارد برای تعیین هزینه حمل و نقل بین المللی محسوب می‌شوند.

البته عوامل دیگری از قبیل: نرخ ارز، کشور مقصد ارسال کالا، ماهیت کالا، بسته‌بندی و غیره را نیز باید در زمان استعلام هزینه پست به خارج از کشور در نظر داشته باشید.

به طور مثال هزینه حمل بار از امریکا به ایران با هزینه حمل بار از آلمان به ایران متفاوت است. به همین خاطر برای استعلام نرخ حمل بار هوایی بین المللی تنها کافی است وارد سایت یا اپلیکیشن پی اس پی شوید، اطلاعات لازم را وارد کرده و نرخ حمل بار را بررسی نمایید.

همچنین می‌توانید با کارشناسان ما در پست بین المللی پی اس پی تماس بگیرید و پس از ارائه اطلاعات مرسوله، در کوتاه‌ترین زمان ممکن از هزینه حمل و نقل کالا موردنظر مطلع شوید.

زمان حمل و نقل هوایی بین المللی چقدر است؟

زمان حمل و نقل بین المللی هوایی از موضوعات مهم دیگری است که در هنگام حمل بار باید به آن توجه داشت. مدت‌زمان حمل بار هوایی به دیگر کشورها به عوامل گوناگونی وابسته است. نوع بار، حجم آن و کشور مقصد از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر زمان حمل هوایی بین المللی است. 

پس بدون شک مدت‌زمان حمل بار به اروپا با مدت زمانی که برای حمل بار به امریکا یا کشورهای آسیایی موردنیاز است، متفاوت خواهد بود.

گفتنی است، پی اس پی اکسپرس یکی از سریع‌ترین پست‌های بین المللی در کشور است و خدمات حمل بار هوایی به خارج از ایران را در کوتاه‌ترین زمان ارائه می‌دهد. به‌طورکلی حمل و نقل هوایی بین المللی در این مجموعه 7 تا 14 روز کاری زمان خواهد برد.

حمل و نقل بین المللی به روش هوایی

مدارک لازم برای حمل و نقل بین المللی هوایی چیست؟

برای ارسال بار به خارج از کشور به‌صورت هوایی، ارائه مدارکی لازم است تا از طریق آن مجوزهای حمل بار صادر شود. مدارک لازم برای حمل بار هوایی بین المللی عبارت‌اند از:

  • پکینگ لیست (Packing list)
  • تصویر کالا
  • تصویر پیش ‌فاکتور
  •  پاسپورت و کارت ملی و بلیت مسافر
  • کپی و اصل کارت بازرگانی
  • بارنامه

توجه داشته باشید که تصویر پیش‌ فاکتور و لیست اطلاعات کالا مانند شناسنامه‌ای است که اطلاعات کالا را نشان می‌دهد.

خدمات حمل و نقل بین المللی هوایی با پی اس پی

پست بین المللی پی اس پی یکی از برترین شرکت‌های حمل و نقل بین المللی در کشور است که با اخذ مجوزهای لازم و زیر نظر کادری از متخصصان حرفه‌ای، خدمات پست اکسپرس را به سراسر دنیا به‌صورت هوایی ارائه می‌دهد.

این شرکت با داشتن نمایندگی در چین، سوریه، امارات و ترکیه در زمینه صادرات و واردات کالا نیز مشغول فعالیت بوده و آماده ارائه خدمات به بازرگانان و تاجران عزیز در این زمینه است.

همچنین این مجموعه با داشتن ریل اختصاصی و متخصصان حرفه‌ای در زمینه ترخیص کالا از گمرک فعالیت دارد. ترخیص کالا از گمرک در این مجموعه یک ‌روزه بوده و سفارش‌ها به‌صورت درب به درب به مشتریان تحویل داده می‌شود.

ارسال مدارک به خارج از کشور یکی از دیگر خدمات کاربردی در پی اس پی است. از طریق این سرویس مشتریان می‌توانند مدارک تحصیلی و سایر اسناد را به اقصی‌نقاط جهان ارسال کنند.

برخی از مزایای حمل بار هوایی خارجی در پی اس پی عبارت‌اند از:

  • امکان پیگیری لحظه به لحظه
  • تحویل Door to Door
  • ترخیص یک روزه از گمرک
  • پشتیبانی اختصاصی
  • بسته‌بندی مناسب
  • انبارداری
  • تحویل سریع

حمل هوایی بار از چین

کشور چین در دنیای امروز به یکی از ابرقدرت‌های اقتصادی در جهان تبدیل شده است و همین موضوع باعث تا شاهد رونق هر چه بیشتر حمل بار از چین در سال‌های اخیر باشیم. بدون شک انتخاب روش و شرکت حمل بار از مهم‌ترین دغدغه‌های واردکنندگان پس از خرید کالا از چین همچنین صادرات به چین است. مدت‌زمان ارسال بار و امنیت از موضوعات مهمی است که در زمان حمل و نقل بین المللی از چین باید به آن توجه داشت. برای حمل بار از چین به ایران روش‌های گوناگونی وجود دارد، حمل بار هوایی یکی از بهترین روش‌هایی است که برای ارسال کالا از این کشور می‌توانید انتخاب کنید.

مجموعه پی اس پی یکی از امن‌ترین و سریع‌ترین شرکت‌های حمل و نقل بین المللی در کشور است. این مجموعه با داشتن نمایندگی فعال در شنژن چین آماده ارسال کالا و بسته‌های پستی شما عزیزان از شهرهای مختلف چین به ایران، همچنین حمل بار از چین به دبی و دیگر کشورها به‌صورت هوایی با بهترین نرخ و در کمترین زمان است.

حمل و نقل بین المللی هوایی از چین

حمل هوایی بار از ترکیه

کشور ترکیه یکی از دیگر کشورهایی است که در سال‌های اخیر در زمینه اقتصادی پیشرفت‌های بسیاری داشته و توانسته در بازارهای خودروسازی، پوشاک و غیره سهم بالایی از بازار را به دست آورد. به دلیل همسایگی ترکیه با ایران این کشور به یکی از کشورهای محبوب برای واردات و صادرات کالا از سوی تجار و بازرگانان ایرانی تبدیل شده است و همه ساله کالاهای بسیاری از این کشور به ایران ارسال می‌شود.

شرکت پی اس پی با درنظرگرفتن این موضوع و جهت ارسال هر چه سریع‌تر بار از ترکیه به ایران نمایندگی خود را در این کشور ایجاد نموده است. در این مجموعه حمل بار از ترکیه و خرده بار همچنین صادرات و واردات از ترکیه به ایران به روش هوایی بوده و ارسال بار از تمامی شهرهای ترکیه از جمله استانبول، ازمیر، آنکارا و غیره به ایران پذیرفته می‌شود.

حمل و نقل بین المللی هوایی از ترکیه حمل هوایی بار از امارات

حمل بار از دبی به ایران یکی از دیگر خدمات ارائه شده در شرکت حمل و نقل بین المللی پی اس پی است. این کشور یکی از کشورهای ثروتمند دنیا بوده و به دلیل ساختار اقتصادی شفافی که دارد همه ساله بازرگانان و تاجران بسیاری خواستار واردات از دبی به ایران هستند.

اگر به دنبال یک شرکت مطمئن برای حمل و نقل کالا از دبی به ایران هستید، پی اس پی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. این مجموعه با داشتن نمایندگی فعال در دبی و اخذ تمامی مجوزهای قانونی، خدمات واردات و حمل بار از دبی را با بهینه‌ترین قیمت و کوتاه‌ترین زمان انجام می‌دهد. شما می‌توانید از طریق این مجموعه کالا خود را از امارات به ایران و دیگر کشورهای جهان از جمله چین، آلمان و غیره حمل نمایید.

حمل و نقل بین المللی هوایی از دبی امارات

حمل هوایی بار به سوریه

حمل بار به سوریه یکی از دیگر خدمات ارائه شده در زمینه حمل و نقل بین المللی در مجموعه پی اس پی است. در این مجموعه شما می‌توانید انواع بار در حجم‌های گوناگون را از سراسر ایران به دمش، حلب و دیگر شهرها سوریه ارسال کنید.

در پی اس پی اکسپرس حمل بار  و صادرات به سوریه به‌صورت هوایی انجام می‌شود. این مجموعه با داشتن نمایندگی فعال در این کشور آماده ارائه خدمات به کلیه واردکنندگان، صادرکنندگان، تجار، سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی در زمینه حمل بار و واردات و صادرات به سوریه است.

حمل و نقل بین المللی هوایی از سوریه

ثبت سفارش حمل و نقل بین المللی هوایی با پی اس پی اکسپرس

ثبت سفارش حمل و نقل هوایی در پست اکسپرس به‌آسانی امکان‌پذیر است. درصورتی‌که قصد استعلام قیمت حمل بار هوایی خارجی را دارید یا می‌خواهید سفارش خود را ثبت کنید، تنها کافی است با شماره  ۴۲۲۸۱ ـ ۰۲۱ تماس بگیرید، تا در این زمینه کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

سوالات متداول 

استعلام قیمت حمل و نقل هوایی بین المللی چگونه است؟

برای محاسبه هزینه حمل و نقل هوایی بین المللی تنها کافیست به سایت یا اپلیکیشن پی اس پی مراجعه کنید یا با شماره 02142281 تماس بگیرید.

حمل و نقل هوایی بین المللی برای ارسال چه کالاهایی مناسب است؟

این روش برای ارسال انواع کالا به‌خصوص کالاهای ارزشمند، نمونه کالا و کالاهایی که وزن به نسبت کمی دارند و زمان رسیدن آن‌ها اهمیت بالایی دارد، مناسب است.

نظر
شما
چیست ؟

این پست دارای یک نظر است

  1. با سلام بار اضافه مسافر معمولا قسمت بار تحویل می‌شود ولی زمانی که تجاری باشد لازمه اش کارت بازرگانی و مدارک ترخیص میباشد فن تجارت پیچیده نیست ولی حساب شده میباشد

دیدگاهتان را بنویسید