جدیدترین مقالات

لیست 10 شرکت حمل و نقل بین المللی

10 شرکت حمل و نقل بین المللی خارجی
امتیاز دهید

حمل و نقل بین المللی یکی از مهم ترین مراحل در صادرات و واردات کالا است. در این عرصه بخشی از محموله‌ها به خاطر ماهیت خود باید فریت شوند یا به شکل کارگو به کشور مقصد ارسال گردند. اما کالاهایی که ابعاد و وزن کمی دارند باید از طریق شرکت‌های پست بین المللی جابه‌جا شوند. در دنیا بهترین شرکت‌های حمل و نقل بین المللی قادرند خدمات گوناگونی در این عرصه ارائه دهد و محموله‌ها و بسته‌های پستی را بدون دغدغه و در کمترین زمان به اقصی نقاط جهان بفرستند.

انتخاب اشتباه در زمینه شرکت حمل و نقل بین المللی می‌تواند مشکلات بسیاری از قبیل تاخیر در حمل و نقل، گمشدگی، آسیب دیدن کالا و غیره را به همراه داشته باشد. بنابراین، بسیار مهم است که پیش از حمل بار ترانزیت لیست شرکت‌های حمل و نقل بین المللی را بررسی کرده و بهترین آن را انتخاب کنید.

حال در ادامه به معرفی بزرگ‌ترین و حرفه‌ای‌ترین شرکت‌های خارجی می‌پردازیم که سال‌هاست در این عرصه فعالند و شرکت‌های ایرانی نیز با آن‌ها کار می‌کنند. پس با پست اکسپرس بین المللی پی اس پی همراه باشید تا نگاهی به این لیست جذاب داشته باشیم.

معرفی 10 شرکت حمل و نقل بین المللی خارجی خارجی

حتما نام دی اچ ال یا فدکس به گوشتان خورده و شاید قصه موفقیت‌های آن‌ها را شنیده باشید. شرکت‌هایی در بسیاری از کشورها نمایندگی دارند و در آنجا خدمات گسترده‌ای ارائه می‌دهند. پس برای آشنایی بیشتر با 10 شرکت حمل و نقل بین المللی به موارد زیر توجه کنید:

شرکت پست بین المللی DHL

شرکت لجستیک آلمانی Deutsche Post DHL که در لیست بهترین شرکت‌های حمل و نقل بین المللی همیشه در صدر ظاهر می‌شود. DHL در سطح جهانی فعالیت داشته و یک شرکت حمل و نقل بین المللی است که در سال 1969 تاسیس شده است و در کلیه شهرهای بزرگ دنیا نمایندگی دارد.

شرکت پست بین المللی FedEx

فدرال اکسپرس یک شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر هوایی، دریایی و زمینی مستقر در ایالات متحده آمریکا است. حمل و نقل بین المللی فدکس در سال 1971 تأسیس شد و از آن زمان رشد شگفتی را تجربه کرده است. در حال حاضر FedEx و DHL Express برای رسیدن به بالاترین جایگاه بهترین خدمات را ارائه می‌دهد.

شرکت پست بین المللی UPS

شرکت UPS مختصر  United Parcel Service یکی از بهترین شرکت‌های حمل و نقل بین المللی ایالات متحده است. این شرکت بیش از یک قرن است که در این صنعت حضور دارد. UPS از جمله شرکت های پیشرو در زمینه تحویل به موقع کالا در قرن بیست و یکم است و توانایی تحویل روزانه بیش از 15 میلیون بسته به 6.1 میلیون مشتری در بیش از 220 کشور جهان را دارد.

شرکت پست بین المللی Blue Dart

شرکت Blue Dart به دلیل ارائه بهترین خدمات حمل و نقل بین المللی در سراسر آسیا مشهور است. Blue Dart با همکاری DHL در تلاش است تا هر چه سریعتر خدمات خود را در سرتاسر آسیای جنوبی گسترش دهد.

شرکت پست بین المللی Royal Mail

این یک شرکت انگلیسی در زمینه ارائه خدمات پستی به سراسر دنیا است و به عنوان یکی از امن‌ترین و قابل اعتماد ترین شرکت های حمل و نقل بین المللی شناخته می‌شود. رویال میل در حال حاضر بیش از 176000 کارمند دارد. همچنین، این شرکت یکی از شرکت‌های محبوب پست بین الملل است و در تلاش است تا خدمات عالی در زمینه پست بین المللی به مشتریان ارائه دهد. این کمپانی از قدیمی ترین شرکت‌های حمل و نقل بین المللی است و از سال 1516 آغاز به کار کرده است.

شرکت حمل و نقل بین المللی خارجی

شرکت پست Schenker AG

شرکت Schenker AG یکی دیگر از شرکت‌های پست بین المللی آلمانی مستقر در برلین است، این شرکت در سطح جهانی فعالیت می‌کند و جهت آسان تر و بهتر شدن پروسه حمل و نقل بیش از 2400 دفتر در سراسر جهان دارد. ارائه خدمات منحصر به فرد و تحویل به موقع کالا این شرکت را به یکی از اولین انتخاب‌های مشتریان در سراسر جهان تبدیل کرده است. 

شرکت پست بین المللی PostNL

شرکت PostNL که قبلاً با عنوان TNT N.V شناخته می‌شد، اکنون خدمات انتقال بسته، نامه و … را ارائه می‌دهد. این شرکت یکی دیگر از غول های حمل و نقل بین المللی در اروپا است. به‌علاوه، این شرکت در هلند، انگلیس، آلمان و ایتالیا نمایندگی دارد و آماده ارسال انواع بار به سراسر جهان است.

شرکت پست بین المللی YRC Worldwide

خوشبختانه برخی از شرکت‌های برتر حمل و نقل بین المللی بغیر از بسته‌های پستی و متوسط، کالاهای تخصصی و حساس را حمل می‌کنند. شرکت YRC Worldwide یکی از شرکت‌های پست بین المللی است که حمل و نقل کالاهای تجاری، صنعتی و خرده فروشی مشتریان را انجام می‌دهد. این شرکت انواع مرسوله از محموله‌هایی با وزن بسیار بالا و محموله های حساس را براحتی و با دقت حمل می نماید.

شرکت پست بین المللی Japan Post Group

گروه پست ژاپن در سال 2007 و در نتیجه خصوصی سازی فعالیت خود را آغاز نموده است. این گروه قول داده تا بسته بندی های بسیار با کیفیت و خدمات تحویل پستی عالی را به مشتریان خود ارائه دهد. همچنین، کمک رسانی این گروه به قربانیان سونامی، زلزله زدگان و بلایای هسته ای در ژاپن و دیگر مناطق آسیا محبوبیت هر چه بیشتر این گروه پستی را به همراه آورده است. 

شرکت پست بین المللی DTDC

شرکت DTDC جزء بهترین ارائه دهندگان خدمات پست بین المللی در کشور هند است. همچنین، این شرکت در خارج از هند نیز خدمات خوبی به مشتریان ارائه می‌دهد. البته ارائه خدمات در این شرکت نیاز به بهبودهایی دارد اما می توان این شرکت را به عنوان یکی از بهترین ها در صنعت حمل و نقل نام برد.

نکته: اگر دوست دارید نام 15 شرکت کشتیرانی را نیز بدانید، حتما مقاله بهترین شرکت های حمل و نقل دریایی بین المللی را مطالعه کنید.

شرکت حمل و نقل بین المللی

حمل و نقل سریع بین المللی با شرکت پی اس پی اکسپرس

به نظر شما بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ شما در ایران تاکنون نام چه شرکت‌هایی به گوشتان خورده و یا با آن‌ها سابقه همکاری داشته‌اید؟

پی اس پی اکسپرس به عنوان شرکت حمل و نقل بین المللی یکی از باسابقه‌ترین‌ها در عرصه کاری خود است و می‌توانید با خیالی آسوده حمل و نقل کالاهای خود را به ما بسپارید. این شرکت با اخذ تمامی مجوزهای قانونی و داشتن نمایندگی در کشورهای چین، امارات، ترکیه و سوریه همچنین نیروهای متخصص تجربه‌ای متفاوت در زمینه حمل بار از ترکیه، چین، امارات، ارسال بار به اروپا و دیگر کشورها برای شما عزیزان به ارمغان می آورد. 

همچنین در این شرکت انواع کالاهای با ارزش‌ها و وزن های گوناگون در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمت به سراسر جهان ارسال می‌شود. 

در صورتی که به تازگی وارد عرصه حمل و نقل بین المللی شده‌اید یا یک تاجر باتجربه هستید و می‌خواهید فعالیت‌های خود را  گسترش هستید، می‌توانید روی خدمات پست بین المللی PSP حساب کنید. ما به شما کمک می‌کنیم تا بسته‌های پستی خود را در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین کیفیت به سراسر جهان ارسال کنید. 

برخی از مهم ترین مزایای استفاده از خدمات شرکت پست بین المللی پی اس پی عبارت‌اند از:

ثبت سفارش در پی اس پی اکسپرس به سادگی و از طریق روش های گوناگونی صورت می‌گیرد. تنها کافیست از طریق شماره 02142281 ثبت سفارش و یا حتی استعلام قیمت کنید. همچنین اگر در زمینه شرکت حمل و نقل بین المللی سوالی دارید، در بخش نظرات برای ما کامنت بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن سوالات شما را پاسخ دهیم.

سوالات متداول

بهترین شرکت‌های حمل و نقل بین المللی در جهان را نام ببرید.

شرکت DHL
شرکت FedEx
شرکت UPS
شرکت Blue Dart
شرکت Royal Mail
شرکت Schenker AG
شرکت PostNL
شرکت YRC Worldwide
شرکت Japan Post Group
شرکت DTDC

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
LinkedIn_logo_initials.png
لینکدین

ما را دنبال کنید

تلگرام

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

ما را دنبال کنید

درباره ما

پی اس پی اکسپرس، یکی از بهترین شرکت های پست بین المللی در ایران است که با داشتن نمایندگی‌های فعال در چین، ترکیه، امارات و سوریه آماده خدمت رسانی به کلیه واردکنندگان و صادرکنندگان در زمینه حمل سریع بین المللی هوایی، ترخیص، واردات، صادرات و غیره است. 

تماس با ما

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پی اس پی اکسپرس ممنوع است