جدیدترین مقالات

بهترین سایت های خرید از چین بدون واسطه

سایت های خرید از چین
امتیاز دهید

خرید از سایت‌‌های چینی یکی از بهترین روش‌ها برای واردات کالا از چین است. در کشور چین سایت‌های بسیاری وجود دارند که به سادگی می‌توانید کالای مورد نیاز خود را به صورت عمده و خرد از آنها خریداری کنید. اطمینان از معتبر بودن سایت فروشنده از مهم‌ترین موضوعاتی است که پیش از خرید، باید در نظر گرفته شود. پس اگر قصد خرید از سایت های چینی را دارید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. در ادامه مطلب شما را با چند سایت معتبر که جز بهترین سایت‌ های خرید از چین هستند آشنا خواهیم کرد.

درصورتی‌که برای حمل و ترخیص بار وارداتی خود نیاز به مشاوره رایگان یا استعلام قیمت دارید، همین حالا با شماره 02142281 تماس بگیرید.

حمل بار از چین به دبی

1.      سایت علی بابا  (Alibab)

سایت علی بابا در سال ۱۹۹۹ تأسیس شد و امروزه به عنوان یکی از بهترین سایت‌های خرید خارجی به خصوص برای خرید از چین بدون واسطه شناخته می‌شود. در حال حاضر بسیاری از بازرگانان و تاجران در سراسر دنیا از طریق این سایت کالا‌های وارداتی موردنیازشان را تامین می‌کنند. در این سایت می‌توانید با فهرستی از کارخانه‌ها و تولیدکنندگانی چینی آشنا شوید و انواع مختلف کالا در دسته‌های گوناگون را با قیمت و کیفیت‌های مختلف خریداری کنید.

علی بابا

دسته‌بندی محصولات در سایت علی بابا متنوع بوده و می‌توان انواع گوناگونی از محصولات از قبیل: لوازم الکترونیک، پوشاک، قطعات یدکی خودرو، لوازم ورزشی، انواع دستگاه صنعتی، لوازم منزل و غیره را به صورت عمده و خرد خریداری نمود. اگر به دنبال سایت واردات لباس از چین هستید علی بابا یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

البته در نظر داشته باشید که در این سایت توسط فروشندگان جعلی کلاهبرداری‌های بسیار زیادی رخ می‌دهد. پس در زمان خرید حتما باید اعتبار تامین‌کنندگان را بررسی کنید و از فروشندگان معتبر کالای موردنیازتان را بخرید. اگر نمی‌دانید چطور اعتبار تامین‌کنندگان را بررسی کنید باید از شرکت‌های معتبر و متخصص این حوزه کمک بگیرید. در مقاله دیگری به طور مفصل به این موضوع پرداخته‌ایم، برای کسب اطلاعات بیشتر حتما پس از خواندن این مطلب مقاله آموزش خرید از علی بابا را بخوانید.

به‌طورکلی، تأمین‌کنندگان در وب سایت علی بابا به دو دسته تأمین‌کنندگان طلایی و غیر طلایی تقسیم می‌شوند. تأمین‌‌کنندگان طلایی خدماتی از قبیل بازاریابی و بیمه را جهت افزایش رتبه در این سایت به مشتریان ارائه می‌کنند و هویت این تأمین‌کنندگان نیز توسط علی بابا تأیید شده است. اما باید توجه داشت که این موضوع به معنای باکیفیت بودن محصولات این تأمین‌کنندگان نمی‌باشد.

بسیاری از واردکنندگان کالا معتقدند که این سایت بهترین سایت خرید از چین است.

2.      سایت علی اکسپرس (AliExpress)

سایت علی اکسپرس یکی از بزرگ‌ترین و بهترین سایت‌های خرید از کشور چین است که از سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را آغاز نموده است. این سایت از زیر مجموعه‌های وب‌سایت علی بابا است. در این وب سایت محصولات توسط فروشندگان متعددی و با درجه‌های کیفی و قیمت‌های گوناگونی ارائه می‌شود. همچنین، تنوع محصولات در این وب سایت بسیار بالا است، به گونه‌ای که ساعت‌ها می‌توانید برای خرید و انتخاب کالای موردنظر در علی اکسپرس زمان سپری کنید. از پوشاک و لوازم آرایشی بهداشتی و زیورآلات تا لوازم الکترونیکی و قطعات یدک خودرو در این سایت می‌توانید انواع محصولات را به صورت خرد و عمده خریداری کنید. حتی می‌توانید برای واردات کاغذ از چین و پیداکردن تامین‌کننده در این زمینه نیز به این وب‌سایت سر بزنید.

سایت علی اکسپرس (AliExpress)

بهتر است بدانید، در سایت علی اکسپرس تخفیف‌های بسیار خوبی ارائه می‌شود. چرا که بیشتر شرکت‌های فرشنده کالا در این وب‌سایت محصولات خود را از تولیدکنندگان چینی خریداری و در این وب‌سایت می‌فروشند. پس اگر می‌خواهید واردات از چین را آغاز کنید و به دنبال سایت های معتبر خرید از چین هستید، علی اکسپرس یکی از بهترین انتخاب‌هاست. شما می‌توانید با خیال راحت به این سایت اعتماد کنید و انواع محصولات را خریداری کنید.

در نظر داشته باشید که محصولاتی از قبیل کتاب الکترونیکی، رسانه دیجیتال، نرم افزار و سلاح در این سایت به فروش نمی‌رسد.

3.      سایت تائوبائو (Taobao) از بهترین سایت های خرید از چین

سایت تائوبائو یکی از دیگر سایت های خرید اینترنتی از چین است که طیف گسترده‌ای از محصولات از قبیل: انواع پوشاک، قطعات کامپیوتری، اسباب بازی، لوازم خانگی، تلفن همراه، لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر و غیره را با قیمت مناسب و تنوع بالا ارائه می‌دهد.

سایت تاوباو (Taobao) 

تائوبائو یکی از شرکت‌های زیرمجموعه علی بابا است که در سال 2003 راه‌اندازی شد و در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین سایت‌های B2C و C2C در دنیا شناخته می‌شود. این وب‌سایت، مشابه آمازون و ایبی بوده و به میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا اجازه می‌دهد تا انواع گوناگونی از محصولات را از فروشندگان مختلف خریداری کنند. از لوازم مد و پوشاک گرفته تا صنایع دستی، لوازم یدکی و الکترونیکی هر کالایی را می‌توانید در تائوبائو پیدا کرده و خریداری کنید.

4.      سایت دی اچ گیت  (DHgate)

DHgate یک سایت خرید از چین معتبر است و به خریداران این امکان را می‌دهد تا انواع گوناگونی از محصولات را با قیمت‌های رقابتی و به صورت عمده از تامین‌کنندگان چینی خریداری کنند. دسته‌بندی محصولات در این سایت بسیار متنوع است. تقریبا هر محصولی که قصد دارید وارداتش را آغاز کنید در دی اچ گیت پیدا می‌شود. از جمله محصولات پرطرفدار در این وب‌سایت می‌توان به این دسته‌بندی‌های تلفن همراه، لوازم و قطعات الکترونیکی، لوازم ورزشی، پوشاک، ساعت و جواهرات، لوازم کامپیوتر، اسباب‌بازی، لوازم‌یدکی خودرو و غیره اشاره کرد.

سایت دی اچ گیت

خرید از این سایت با وجود مزایای بسیار زیادی که دارد می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. به همین خاطر برای داشتن خریدی ایمن توصیه می‌کنیم در زمان خرید به مواردی از قبیل رتبه فروشنده در سایت توجه داشته باشید. هر چه رتبه فروشنده در سایت DHgate بیشتر باشد، می‌توانید با اطمینان بیشتری محصول را خریداری نمایید. برای این کار می‌توانید، محصولات را بر اساس رتبه‌بندی فروشندگان اولویت‌بندی نمایید.

5.      سایت بنگ گود (banggood)

سایت بنگ گود یکی از دیگر سایت‌های معتبر در کشور چین است که از سال ۲۰۰۶ فعالیت خود را آغاز نموده و به دلیل قیمت پایین کالا‌ها همچنین خدمات مناسب، موردتوجه بسیاری از افراد در سراسر قرار گرفته است. این سایت به صورت تخصصی در زمینه خرده فروشی فعالیت دارد و بستری را برای خرید محصولات از تولیدکنندگان چینی در سراسر جهان ایجاد کرده است.

سایت بنگ گود

محصولات در این وب‌سایت در دسته‌های گوناگونی از قبیل: تلفن همراه و لوازم جانبی آن، قطعات کامپیوتری، لوازم و قطعات الکترونیکی، جواهرات و ساعت، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی، اسباب‌بازی و غیره به فروش می‌رسند. یکی از ویژگی‌هایی که وب‌سایت بنگ گود را از بسیاری از سایت‌های خرید از چین متمایز می‌کند، تخفیف‌های عالی این وب‌سایت است. با خرید از این وب‌سایت می‌توانید انواع محصولات باکیفیت را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

6.      سایت GearBest

یکی از سایت های خرید اینترنتی محبوب در چین است که فعالیت خود را به صورت تخصصی از سال 2013 در زمینه فروش محصولات الکترونیکی از قبیل تلفن‌همراه، لپ‌تاپ، انواع گجت‌های هوشمند، لوازم جانبی موبایل و غیره آغاز کرده است. البته به جز لوازم الکترونیک، دسته‌بندی‌های دیگری هم در این سایت وجود دارد که شامل لوازم نوزاد و کودک، اسباب خانه و باغ، لوازم خانگی، تجهیزات برقی و ابزارآلات و مد می‌شود.

سایت GearBest

7.      سایت YesStyle

محصولات مختلفی در دسته مد، پوشاک مردانه، زنانه، کودکانه و محصولات متفرقه در این سایت بفروش می‌رسد. شما همه چیز را از لباس بارداری گرفته تا لباس‌های خاص در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید پیدا کنید. با این حال بیشتر کالا در این سایت ژاپنی و کره‌ای هستند که این برخلاف دیگر سایت‌های چینی است. این سایت برای خرید لوازم بهداشتی و آرایشی از بهترین سایت‌های خرید از چین است.

سایت YesStyle

8.      سایت تی مال (Tmall)

یکی از دیگر وب‌سایت‌های معتبر برای خرید اینترنتی از چین وب‌سایت، تی مال است. این وب سایت یکی از وب‌سایت‌های زیر مجموعه علی بابا در چین است و همانند تائوبائو در زمینه فروش به صورت b2c فعالیت دارد. اگر قصد واردات کالا از کشور چین را دارید و نمی‌دانید چطور تولیدکننده معتبری برای خرید محصولاتتان پیدا کنید این وب‌سایت به شما کمک می‌کند تا به طور مستقیم با تولیدکنندگان محصولات ارتباط بگیرید و با قیمتی مناسب محصولات موردنظرتان را خریداری کنید. در این سایت امکان خرید به دو صورت عمده و خرد امکان‌پذیر است.

سایت تی مال

9.      سایت 1688

این سایت یکی از دیگر سایت های خرید از چین است، البته زبان این وب‌سایت چینی است و برای خرید خود چینی‌ها طراحی شده است. اصلی‌ترین تفاوت 1688 با سایت علی بابا هم در همین چینی بودن زبان سایت است. در حال حاضر در وب سایت 1688 بیش از 120 میلیون کاربر فعالیت دارند و بیشتر فروشندگان آن نیز افرادی مورد اعتماد و تایید شده هستند به همین خاطر احتمال کلاهبرداری در این وب‌سایت نسبت به بسیاری از دیگر سایت‌های خرید خارجی در چین کمتر است. با این حال به دلیل اینکه این سایت از زبان انگلیسی و دیگر زبان‌های دنیا پشتیبانی نمی‌کند گزینه چندان مناسبی برای خرید کالا از چین نیست.

سایت 1688

10.سایت گلوبال سورس (Global Source)

گلوبال سورس یکی از دیگر وب‌سایت معتبر و شناخته شده برای خرید بدون واسطه از چین است. این سایت از اعتبار بالایی برخوردار بوده و در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی دارد. شعار اصلی این سایت آن است که با خیال راحت صادرکنندگان قابل اعتماد را پیدا کنید و با آنها ملاقات داشته باشید. البته این وب‌سایت علاوه بر خدمات فروش کالا، هر ساله نمایشگاه‌‌های تجاری متنوعی در سراسر دنیا برگزار کرده و این فرصت را برای تجار و بازرگانان در سراسر دنیا فراهم می‌کند تا با تامین‌کنندگان چینی آشنا شده و با خیالی راحت برای خرید محصولات موردنیاز اقدام کنند.

سایت گلوبال سورس

سفارش کالا از چین و سایت‌های آن پیچیدگی‌های بسیاری دارد و درصورتی‌که اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشید ممکن است پول بسیاری از دست بدهید. به همین منظور پیش از خرید لازم است اطلاعات کاملی درباره نحوه خرید از کشور چین به دست آورید یا مراحل آن را به یک شرکت معتبر بسپارید.

خرید بدون واسطه از سایت های چینی چگونه است؟

تا اینجای متن با 10 سایت معتبر برای خرید کالا از چین آشنا شدیم. اما حتما برایتان سوال است که با توجه به تحریم‌ها خرید از سایت‌های چینی چگونه است؟ اصلا خرید بدون واسطه از این سایت‌ها امکان‌پذیر است یا خیر؟ آیا سایت های چینی ارسال به ایران دارند؟

بهتر است بدانید که خرید مستقیم از چین بدون واسه با توجه به تحریم‌هایی که در زمینه پرداخت بین المللی برای کشورمان در نظر گرفته شده است امکان‌پذیر نیست و شما برای خرید کالا از این سایت‌ها باید از کارت‌هایی مانند مستر کارت، ویزا کارت و یا گیفت کارت امور مروبط به پرداخت را انجام دهید. همچنین سایت‌های خرید در چین امکان ارسال مستقیم بار به ایران را ندارند و این کار بایستی از طریق شرکت‌های واسط صورت گیرد.

به طورکلی برای خرید از سایت‌های چینی باید نکاتی را مد نظر قرار دهید، در ادامه با برخی از مهم‌ترین این نکات آشنا می‌شویم:

  • اعتبار سنجی و استعلام قیمت: اولین مرحله از مراحل خرید کالا از چین اعتبارسنجی تأمین‌کننده است. اگر انتخاب تأمین‌کننده با دقت بالایی صورت گرفته باشد، این مرحله با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.  به طور کلی اعتبارسنجی به معنای بررسی اصالت تأمین‌کننده است. انجام این کار به روش‌های گوناگونی صورت می‌گیرد، ارسال نمونه بار یکی از بهترین روش‌هایی است که از طریق آن می‌توان اعتبار تأمین‌کننده را بررسی کرد.
  • تماس با تولیدکنندگان: پس از انتخاب تولیدکنندگان موردنظر با آنها ارتباط بگیرید. معمولاً، در صفحه اطلاعات تولیدکنندگان راه‌های ارتباطی با آنها قرار گرفته است. در مورد جزئیات محصولات، قیمت‌ها، نحوه ارسال و شرایط پرداخت با آنها صحبت کنید.

کلام آخر

خرید از سایت های چین به دلیل قیمت مناسب و تنوع بالا محصولات در این وب‌سایت‌ها طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است. به همین خاطر در این مقاله تلاش کردیم تا شما با 10 سایت که از بهترین سایت های خرید از چین هستند، آشنا کنیم.  امیدواریم خواندن این مطلب به شما کمک کند تا با دیدی بازتر پروسه خرید اینترنتی از چین را انجام دهید.

شما از طریق کدام سایت، محصولات موردنیازتان را از کشور چین خریداری می‌کنید؟ از طریق بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

درصورتی‌که برای حمل و ترخیص سفارشات خود از چین به ایران نیاز به استعلام قیمت دارید، یا می‌خواهید مشاوره رایگان دریافت کنید، همین حالا با شماره 02142281 تماس بگیرید.

سوالات متداول

بهترین سایت واردات لباس از چین کدام است؟

سایت‌های بسیاری در چین وجود دارد که می‌توانید برای خرید و واردات لباس انتخاب کنید. علی بابا، علی اکسپرس، تائوبائو و غیره برخی از این سایت‌ها هستند.

آیا سایت‌های چینی ارسال به ایران دارند؟

خیر، در حال حاضر امکان خرید مستقیم از سایت‌های چینی وجود ندارد و برای خرید باید از کارت‌هایی مانند مستر کارت، ویزا کارت و یا گیفت کارت پرداخت داشته باشید.

بهترین سایت خرید از چین کدام است؟

سایت‌های متفاوتی در کشور چین برای خرید کالا وجود دارند. علی بابا، علی اکسپرس، TradeKey، Made-In-China  برخی از سایت‌هایی است که برای خرید می‌توان انتخاب کرد.

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پاشایی
پاشایی
27 روز قبل

سلام لیست خوبی از سایت های خرید از چین بود. سپاس

فاطمه اسماعیلی
پاسخ به  پاشایی
27 روز قبل

سلام خوشحالیم که راضی بودید

LinkedIn_logo_initials.png
لینکدین

ما را دنبال کنید

تلگرام

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

ما را دنبال کنید

درباره ما

پی اس پی اکسپرس، یکی از بهترین شرکت های پست بین المللی در ایران است که با داشتن نمایندگی‌های فعال در چین، ترکیه، امارات و سوریه آماده خدمت رسانی به کلیه واردکنندگان و صادرکنندگان در زمینه حمل سریع بین المللی هوایی، ترخیص، واردات، صادرات و غیره است. 

تماس با ما

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پی اس پی اکسپرس ممنوع است