ارسال مدارک به خارج از کشور

پی‌اس‌پی اکسپرس » ارسال مدارک به خارج از کشور

ارسال مدارک به خارج از کشور در کوتاه ترین زمان

در سال‌های اخیر افراد بسیاری به دلیل موقعیت‌های تحصیلی و شغلی مناسب به دیگر کشور‌ها مهاجرت می‌کنند. در بسیاری از موارد لازم است مدارک شغلی و تحصیلی به صورت فیزیکی به کشور مقصد ارسال شود. ارسال مدارک به خارج از کشور با حساسیت‌هایی بسیاری از قبیل؛ ارسال سریع، تحویل به‌موقع، تجربه کافی و غیره روبه‌رو است.

پی اس پی اکسپرس با سال‌ها سابقه در زمینه حمل و نقل بین‌ المللی هوایی آماده خدمت‌رسانی به مشتریان در زمینه ارسال مدارک تحصیلی به خارج از کشور ، مدارک شغلی و دیگر اسناد در سریع‌ترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت است.

آن دسته از مشتریانی که قصد ارسال مدارک به امریکا، آلمان و دیگر کشورها در اقصی نقاط دنیا دارند، می‌توانند با خیالی آسوده از طریق پست بین‌ المللی پی اس پی مدارک موردنظر خود را به اقصی نقاط جهان ارسال نمایند. ما برای شما تجربه‌ای موفق، مطمئن و با کیفیت در این زمینه فراهم خواهیم کرد. برای استعلام قیمت و مشاوره رایگان از طریق شماره 02142281 با ما در تماس باشید.

ارسال مدارک به خارج از کشور

شرایط و نحوه ارسال مدارک به خارج از کشور

ارسال مدارک به خارج از کشور موضوع بسیار مهمی است، همین امر باعث شده تا اشخاص در زمان ارسال اسناد و مدارک دچار تردید شده و دغدغه‌های بسیاری داشته باشند. در حال حاضر شرکت‌های پستی بسیاری در زمینه پست مدارک به خارج از کشور فعالیت دارند اما کیفیت ارائه خدمات در تمامی این شرکت‌ها یکسان نیست، بنابراین لازم است انتخاب شرکت پست بادقت بالایی صورت گیرد. اعتبار، سرعت تحویل، رضایت مشتریان، قیمت مناسب، قابلیت ردیابی از مهم‌ترین ویژگی‌های است که یک شرکت پست بین‌المللی باید دارا باشد.

پی اس پی اکسپرس به‌عنوان بهترین پست بین‌ المللی با دارا بودن تمام ویژگی‌های ذکر شده، خدمات پست سریع بین‌المللی را ارائه می‌دهد.این مجموعه با داشتن مجوز‌های قانونی و زیر نظر کارشناسان حرفه‌ای آماده ارسال مدارک به خارج از کشور دانشگاه آزاد، دانشگاه دولتی، مدارک شغلی، مدارک پزشکی و غیره در کوتاه‌ترین زمان است.

هزینه ارسال مدارک به خارج از کشور در سال 1402

یکی از سؤالات مهمی که هنگام فرستادن مدارک به خارج، برای افراد متقاضی پیش می‌آید، این است که هزینه ارسال مدارک به خارج از کشور چقدر است؟ به طور کلی هزینه پست مدارک به خارج از کشور به عوامل گوناگونی وابسته است. کشور مقصد، وزن بسته و غیره برخی از مهم‌ترین عواملی است که بر نرخ این هزینه تأثیر می‌گذارد.

نحوه ارسال مدارک به خارج از کشور

معمولا با افزایش فاصله میان کشور مبدا و مقصد هزینه ارسال مدارک بیشتر خواهد شد. به طور مثال هزینه پست مدارک به امریکا با هزینه ارسال مدارک به ترکیه متفاوت خواهد بود.

مدت زمان ارسال مدارک به خارج از کشور

مدت زمان ارسال مدارک به خارج از کشور یکی از دیگر موضوعات مهمی است که برای متقاضیان در زمان ارسال مرسوله‌های پستی به خارج از کشور پیش می‌آید.

زمان رسیدن مرسوله به عوامل گوناگونی از قبیل نوع سرویس، مسافت بین کشور مبدا و مقصد و غیره وابسته است. معمولا با افزایش فاصله میان مبدا و مقصد زمان ارسال بیشتر خواهد شد. به طور مثال مدت زمان ارسال مدارک به آلمان با زمان ارسال مدارک به امریکا متفاوت است.

 برای ارسال سریع مدارک به خارج از کشور، بهتر است از خدمات پست سریع بین‌المللی استفاده کرد. در این روش مرسوله‌های پستی در سریع‌ترین زمان به کشور مقصد ارسال می‌شود.

پی اس پی اکسپرس به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در پست سریع بین‌المللی، بسته‌های پستی مشتریان را در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین کیفیت به سراسر جهان ارسال می‌نماید. ارسال مدارک به خارج از کشور در پی اس پی با توجه به مبدا و مقصد، طی مدت 10 الی ۱۵ روز کاری صورت می‌گیرد.

ارسال مدارک به خارج از کشور

ارسال مدارک تحصیلی به خارج از کشور

ارسال مدارک تحصیلی به خارج از کشور و انجام مکاتبات اداری، یکی از موضوعات مهمی است که دانشجویان پس از دریافت پذیرش از دانشگاه‌های خارجی به آن نیاز دارند.

نحوه ارسال مدارک به دانشگاه های خارجی در دانشگاه‌های مختلف متفاوت است. در برخی از مراکز آموزشی ارسال الکترونیکی مدارک کافی بوده و نیاز به ارسال اصل مدرک نیست. اما در برخی از دیگر مراکز آموزشی برای انجام سایر مراحل پذیرش لازم است اصل مدارک و ریز نمرات ارسال شود.
تحویل به موقع مدارک، اطمینان به شرکت پست بین‌المللی، تجربه کافی در زمینه ارسال مدارک برخی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد در زمان ارسال مدارک است.

پی اس پی اکسپرس با سال‌ها سابقه در زمینه پست بین‌المللی، آماده ارسال مدارک دانشگاه آزاد به خارج از کشور و دیگر دانشگاه‌ها در سریع‌ترین زمان با بهترین قیمت به سراسر جهان است.

مزایای ارسال مدارک به خارج از کشور در پی اس پی اکسپرس

پست بین‌المللی پی اس پی یکی از بهترین و مطمئن‌ترین شرکت‌های پست بین‌المللی در ایران است که می‌توان برای ارسال مدارک تحصیلی، شغلی، پزشکی و غیره به خارج از کشور از آن استفاده کرد.

فرقی نمی‎‌کند که قصد ارسال مدارک به دبی داشته باشید یا بخواهید مدارکی را به دیگر کشورها در اروپا، آسیا، امریکا و غیره بفرستید. پی اس پی اکسپرس از طریق سرویس ارسال مدارک به سراسر دنیا در کمترین زمان ممکن مدارک شما را ارسال خواهد کرد.

ارسال مدارک تحصیلی در پی اس پی اکسپرس از تمام شهر‌های ایران امکان‌پذیر است و تنها کافیست مدارک خود را به دفاتر پی اس پی در یکی از شهرهای تهران، کرج، یزد، اصفهان و مشهد ارسال نمایید. هدف پی اس پی از سرویس ارسال مدارک، ارائه سرویسی مطمئن به دانشجویان عزیز است.

هزینه مناسب خدمات، سرعت بالا در ارسال، قابل اعتماد بودن، نیرو‌های متخصص، سابقه، تجربه و غیره از مهم‌ترین ویژگی‌های است که این مجموعه را به یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه حمل و نقل هوایی بین المللی است.

برخی از مهم‌ترین مزایای ارسال مدارک با پست بین‌المللی پی اس پی عبارت است از: 

  • استعلام قیمت نهایی پیش از ثبت سفارش
  • امکان پیگیری سفارش به صورت لحظه‌ای
  • قابل اعتماد و معتمد
  • بهره‌مندی از نیرو‌های متخصص و با تجربه
  • تحویل سریع
  • ارائه سرویس پس‌کرایه
  • پشتیبانی تخصصی
  • ارائه خدمات به صورت DOOR TO DOOR

شیوه ارسال مدارک به خارج از کشور در پی اس پی ساده بوده و تنها کافیست از طریق یکی از روش‌های زیر سفارش خود را در پی اس پی ثبت کنید.

۱- اپلیکیشن پست بین‌ المللیPSP

۲- وب سایت

۳- تماس تلفنی با شماره ۴۲۲۸۱ـ۰۲۱

لازم به ذکر است این مجموعه علاوه بر خدمات پست بین‌المللی خدمات دیگری در زمینه حمل و نقل دریایی، هوایی و زمینی، واردات کالا، صادرات کالا، ترخیص کالا از گمرک، انبارداری به مشتریان ارائه می‌دهد.

سوالات متداول

آیا امکان ارسال مدارک پزشکی به خارج از کشور وجود دارد؟

در بسیاری از موارد بیماران برای انجام عمل‌های جراحی نیاز به ارسال مدارک پزشکی به خارج از کشور دارند. در پی اس پی اکسپرس محدودیتی برای ارسال این مدارک نبوده و می‌توانید مدارک پزشکی را در کوتاه‌ترین زمان به دیگر کشورها ارسال نمایید.

مدت زمان ارسال مدارک به خارج از کشور چقدر است؟

ارسال مدارک به خارج از کشور در پی اس پی با توجه به مبدا و مقصد، طی مدت 10 الی ۱۵ روز کاری صورت می‌گیرد.

ارسال مدارک به خارج از کشور در پی اس پی اکسپرس برای چه کشورهایی امکان پذیر است؟

فرقی نمی‌کند که قصد ارسال مدارک به انگلیس داشته باشید یا کانادا. سرویس ارسال مدارک در پی اس پی اکسپرس به تمام کشورها قابل انجام است.

ارسال چه نوع مدارکی به خارج از کشور مجاز است؟

مدارک تحصیلی، مدارک شغلی، مدارک پزشکی، مدارک حقوقی، مدارک ملکی و غیره

امتیاز دهید

نظر
شما
چیست ؟

این پست دارای 6 نظر است

  1. حبیب الله پناهی

    سلام خدمت شما و همکارها محترمتان. من یک جلد پاسپورت ار از کوالالامپور به مقصد اصفهان ایران می خواستم پست کنم .لطفا کمک و راهنمایی فرمایید که به کدام شعبه مراجعه کنم. تشکر

    1. سارا ملاقدیمی

      سلام دوست عزیز. لطفا با شماره 02142281 تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمایی‌تون کنند.

  2. جواد کریمی

    سلام، ارسال شناسنامه با پست انجام میشه؟

    1. پریسا راد

      سلام وقت شما بخیر
      بله امکان‌پذیر است، برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره 02142281 تماس بگیرید.

  3. علی آرمانی

    سلام
    یه سوالی داشتم هزینه ارسال نامه به خارج از کشور چطوری محاسبه میشه؟

    1. پریسا راد

      سلام وقت بخیر
      جناب آرمانی هزینه ارسال نامه با در نظر گرفتن کشور مقصد و عوامل دیگری محاسبه بیشتر برای استعلام قیمت و دریافت راهنمایی بیشتر با شماره 02142281 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید