جدیدترین مقالات

رهگیری لحظه ای پست بین المللی

امتیاز دهید

سیستم رهگیری پست بین‌ المللی سیستمی است که از طریق آن می‌توان به سادگی و با وارد کردن کد رهگیری به صورت لحظه‌ای از آخرین وضعیت بسته پستی مطلع شد. در گذشته پیگیری بسته پستی به صورت حضوری بود و از طریق مراجعه به اداره‌های پست بین‌الملل صورت می‌گرفت. اما امروزه، به دنبال پیشرفت تکنولوژی نیازی به مراجعه حضوری نیست و به صورت آنلاین تنها با در اختیار داشتن کدرهگیری یا شماره سفارش می‌توانید از وضعیت بسته پستی آگاه شوید.

پیگیری پست بین المللی یکی از خدمات کاربردی است که شرکت پست بین المللی پی اس پی (PSP) برای رفاه هر چه بیشتر مشتریان فراهم نموده است. با استفاده از این خدمت مشتریان می‌توانند اطلاعات مرسوله خود را به صورت لحظه‌ای رصد نموده و از آخرین وضعیت آن مطلع شوند. برای پیگیری پست خارج از کشور در این مجموعه تنها کافی‌ است، کد رهگیری مرسوله پستی پرا در سایت یا اپلیکیشن پی اس پی وارد کنید، پس از چند ثانیه موقعیت بسته مشخص شده و به صورت لحظه‌ای می‌توانید اطلاعات مرسوله را مشاهده کنید.

برای راهنمایی بیشتر در این زمینه از طریق شماره 02142281 با کارشناسان در تماس باشید.

کد رهگیری پست بین المللی چیست؟

به نظر شما پیگیری مرسوله پستی از طریق کد رهگیری چگونه صورت می‌گیرد؟ کد رهگیری پست بین المللی یک کد اختصاصی است که از طریق آن فرستنده و گیرنده بسته می‌توانند از آخرین وضعیت مرسوله پستی مطلع شوند. این کد از طرف شرکت پست هنگام تحویل بسته به فرستنده داده می‌شود. مشتریان از طریق این کد به راحتی می‌توانند در هر لحظه مرسولات پستی را رهگیری نمایند.

رهگیری مرسوله پستی بین المللی

پست بین المللی پی اس پی برای پیگیری راحت و سریع‌تر بسته‌های پستی، پس از ارسال بسته کد رهگیری پست را به صورت پیامکی به شماره تلفن ارائه شده از سوی مشتریان ارائه می‌نماید. بدین ترتیب مشتریان شرکت پست بین المللی از طریق این کد 9 رقمی می‌توانند وضعیت بسته‌های پستی خود را به صورت لحظه‌ای پیگیری نمایند.

سامانه رهگیری پست بین المللی چیست؟

بدون شک پیگیری مرسوله پستی خارجی یکی از دغدغه‌های افراد در زمان ارسال کالا به خارج از کشور است. در گذشته پیگیری مرسوله پستی به صورت تلفنی و حضوری صورت می‌گرفت. قطعا پیگیری به این روش پیچیدگی‌های بسیاری داشت ضمن اینکه در این روش رهگیری 24 ساعته مرسولات پستی امکانپذیر نبود.

به دلیل مشکلات بسیار این روش، سامانه رهگیری مرسولات پست بین الملل راه‌اندازی شد. این سامانه به‌گونه‌ای طراحی شده است تا مشتریان بتوانند به وسیله کد رهگیری وضعیت مرسوله خود را پیگیری نمایند. توصیه می‌شود برای اطلاعات بیشتر از تعرفه و هزینه پست به خارج از کشور در سال 1402 مقاله مرتبط با آن را مطالعه کنید.

نحوه رهگیری پست بین المللی

سیستم رهگیری مرسوله پست خارجی به گونه‌ای است که شما بتوانید با وارد کردن کد رهگیری از آخرین وضعیت مرسوله پستی مطلع شوید. بهتر است بدانید که نحوه رهگیری مرسوله پستی بین المللی در هر یک از شرکت‌های پست بین الملل متفاوت است. بنابراین، برای رهگیری مرسوله پستی باید شماره رهگیری خود را در سامانه رهگیری همان شرکت وارد نمایید. در صورتی که ارسال بارهای خارجی خود را به پی اس پی اکسپرس سپرده‌اید، از طریق سامانه رهگیری آنلاین پی اس پی به سادگی و تنها با یک کلیک می‌توانید وضعیت مرسولات پستی خود را رصد نمایند.

مرسولات پستی بین المللی را چگونه پیگیری کنیم؟

پیگیری پست اکسپرس از جمله خدمات کاربردی ارائه شده از سوی شرکت‌های پست بین المللی است. با استفاده از این خدمت مشتریان می‌توانند آخرین وضعیت مرسوله‌های ارسال شده به خارج از کشور را رصد نمایند. به طور مثال از زمان پذیرش مرسوله، زمان تایید گمرک، مدت زمان حمل بار، زمان ورود به مقصد و غیره مطلع شوند.

پی اس پی اکسپرس به عنوان یکی از سریع‌ترین شرکت‌های پست بین المللی در ایران، این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است تا پس از ارسال بار به خارج از کشور به صورت لحظه‌ای وضعیت مرسوله پستی را رصد نمایند. سامانه رهگیری مرسولات پستی پی اس پی، مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی شده است. در این سامانه اطلاعات مرسوله به سرعت بروزرسانی شده و این موضوع تجربه‌ای متفاوت را در زمینه پیگیری مرسولات برای مشتریان رقم می‌زند.

با وارد کردن شماره کدرهگیری، مشتریان می‌توانند اطلاعات کاملی از وضعیت مرسوله به دست آورند و فرایند ارسال و تحویل مرسوله را به صورت مرحله به مرحله مشاهده نمایند.

برخی از اطلاعات نمایش داده شده در سرویس پیگیری سفارشات پی اس پی عبارتند از:

  • زمان تحویل مرسوله
  • زمان ورود مرسوله به گمرک مبدا
  • زمان خروج مرسوله از گمرک مبدا
  • زمان حمل بار
  • زمان خروج از گمرک مقصد

رهگیری پست بین المللی در پی اس پی (PSP) چگونه است؟

برای رهگیری مرسوله پستی در پی اس پی اکسپرس دو راه وجود دارد. شما می‌توانید از طریق سایت و اپلیکیشن شماره سفارش خود را وارد کنید و وضعیت مرسوله پستی را رصد نمایید.

رهگیری پست بین المللی از طریق سایت

برای رهگیری مرسوله پستی از طریق سایت تنها کافیست وارد وب‌سایت پی اس پی اکسپرس به آدرس پی اس پی اکسپرس شوید و کد رهگیری 9 رقمی خود را  وارد نمایند. در صفحه باز شده، می‌توانید آخرین وضعیت مرسوله را رصد نمایید.

رهگیری پست بین المللی

رهگیری پست بین المللی از طریق اپلیکیشن

پی اس پی اکسپرس علاوه بر سایت این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا از طریق اپلیکیشن بتوانند در هر زمان از آخرین وضیعت بسته پستی مطلع شوند. برای پیگیری وضعیت مرسوله به این روش، کافی‌است وارد اپلیکیشن پی اس پی شوید، از منو سمت راست بر روی رهگیری مرسوله کلیک کنید، در صفحه باز شده شماره سفارش خود را وارد کنید و بر روی جستجو بزنید.

رهگیری پست بین الملل

کلام اخر 

در این مطلب به رهگیری پست بین المللی در پی اس پی اکسپرس که به دو روش امکان پذیر است، اشاره کردیم. از این جهت دو راه که شامل سایت و اپلیکیشن است می‌توانید کالای خود را رهگیری نمایید. همچنین، برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می‌توانید از طریق شماره 02142281 با کارشناسان پی اس پی ارتباط برقرار نمایید.

سوالات متداول

مرسولات پستی بین المللی را چگونه در psp پیگیری کنیم؟

مشتریان می‌توانند با وارد کردن شماره کد رهگیری، اطلاعات کاملی از وضعیت مرسوله به دست آورند و وضعیت مرسوله را رهگیری نمایند.

کد رهگیری مرسوله پستی چیست؟

کد رهگیری پست بین المللی کدی اختصاصی است که فرستنده و گیرنده از طریق آن می‌توانند از آخرین وضعیت مرسوله پستی مطلع شوند.

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
LinkedIn_logo_initials.png
لینکدین

ما را دنبال کنید

تلگرام

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

ما را دنبال کنید

درباره ما

پی اس پی اکسپرس، یکی از بهترین شرکت های پست بین المللی در ایران است که با داشتن نمایندگی‌های فعال در چین، ترکیه، امارات و سوریه آماده خدمت رسانی به کلیه واردکنندگان و صادرکنندگان در زمینه حمل سریع بین المللی هوایی، ترخیص، واردات، صادرات و غیره است. 

تماس با ما

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پی اس پی اکسپرس ممنوع است